School

De school Dr. Landman is gelegen in de oude kern van het dorp Helvoirt, met in de directe omgeving goede woon- en speelgelegenheid. Wij zijn de enige school in het dorp en we willen een goede leef- en leeromgeving zijn voor kinderen, leerkrachten, ouders en ondersteunende medewerkers. In de samenleving waarin onze school staat, vinden wij het samen leren samenleven erg belangrijk.

De school zit in het mooie pand genaamd het Helvoirthuis. Het HelvoirThuis is dé ontmoetingsplek van ons dorp, waar onderwijs, zorg, opvang, sport en cultureel aanbod samenkomen. Iedereen kan er terecht: van de allerjongste inwoners tot de senioren van Helvoirt. Voor de gezelligheid van een kopje koffie, maar ook om iets te leren, steun te ontvangen, kennis uit te wisselen of nieuwe contacten te leggen.