Opleidingsschool

De Dr. Landmanschool  is een school waarin studenten van harte welkom zijn! Samen met het team maken zij het onderwijs!

Ieder jaar hebben we een leergierig, enthousiast en kundig onderwijsnest van studenten vanuit de Pabo in Tilburg. Samen met de Basisschoolcoach en Opleidingscoach hebben we intervisiemomenten en is er ruimte om van en met elkaar te leren. Zo werken we samen school breed thema's uit en nemen we in Schooljaar 2021-2022 deel aan de Pilot Leesontwikkeling vanuit de Pabo Tilburg waarin ook de leesconsulent en diverse experts bij betrokken zullen zijn.

Ook hebben we regelmatig studenten vanuit andere opleidingen. Te denken aan opleidingen tot onderwijsassistent en pedagogiek.

Wil je graag in de toekomst in het onderwijs werken? De Dr. Landmanschool is een fijne, leerzame en gezellige plek om stage te lopen. Voel je welkom!